Region: Trójmiasto
Logo
Logo
Region: Trójmiasto

O organizacji

S jak studenci.

Nasza organizacja tworzona jest przez studentów trójmiejskich uczelni wyższych, niezależnie od roku studiów czy ich kierunku. Nie ukrywamy również, że to przede wszystkim do studentów kierowane są nasze projekty, o niepowtarzalnie wysokiej wartości merytorycznej, w których uczestnictwo jest najczęściej całkowicie darmowe. Poprzez swoje działania staramy się wzbudzić w młodych ludziach ducha przedsiębiorczości i wskazać na zalety aktywności na każdym szczeblu i w każdym okresie życia.

F jak fantazja.

Eventy organizowane przez nas wychodzą poza ramy standardu, cały czas poszukujemy nowych rozwiązań i dynamicznie dostosowujemy tematykę swoich projektów do najnowszych trendów i najbardziej pożądanych umiejętności.

B jak biznes.

Pod stałym patronatem Business Centre Club zapraszamy do udziału praktyków biznesu, ludzi sukcesu, którzy dzielą się doświadczeniem z uczestnikami wykładów czy warsztatów.

C jak całościowe ujęcie zagadnień,

które wspomogą młodych ludzi w ich dalszej karierze, bez względu na ścieżkę, jaką wybiorą – byle była ona wybrukowana kostkami przedsiębiorczości. Niezależnie od tego, czy student zdecyduje się na pracę w korporacji, czy postanowi wcielić w życie swój pomysł na własny biznes, umiejętności, jakie na będzie dzięki naszym projektom, bezsprzecznie i błyskawicznie zaowocują. Potwierdzają to liczne przykłady byłych, aktywnych członków SF BCC, którzy po ukończeniu studiów i odejściu z organizacji wykorzystywali wiedzę, którą posiedli dzięki uczęszczaniu na szkolenia przez nas organizowane. Wiedza ta, połączona z doświadczeniem np. przy tworzeniu eventu, nierzadko okazywała się prawdziwą kopalnią złota, zapewniającą im intratne kontrakty i budującą ich pozycję rynkową.

C jak choroba.

Wszyscy jesteśmy zarażeni wirusem aktywności, który nie pozwala nam na opadnięcie na posłanie z laurów i popycha nas w kierunku dalszego udoskonalania naszych przedsięwzięć.

Andrzej Tucholski, autor bloga jestkultura.pl

YBF to jedna z najbardziej profesjonalnych imprez dla młodych ludzi, którzy chcą od życia czegoś więcej. Dużo biznesu, dużo psychologii. Inteligentny dobór mówców i wysoki poziom przygotowania dla uczestników. Cieszę się, że mogłem być tego projektu częścią!

Sebastian Wilczewski, Nordea IT

„Miło mi było prowadzić warsztat na Young Business Festival. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że wydarzenie było zorganizowane profesjonalnie.(…) Rekomenduje udział w warsztatach młodym i aktywnym osobom, które łakną sprawdzonej wiedzy oraz prowadzącym, którzy chcą zetknąć się z pozytywnienie nastawionymi uczestnikami.”