Region: Warszawa
Logo
Logo
Region: Warszawa

Aktualności

17.10.2016

150 minut dookoła Internetu – #e-biznes festiwal Warszawa

14 października w Warszawie minął pod znakiem Social Mediów. W tegorocznej edycji festiwali skupiliśmy się na tym gdzie w wirtualnej przestrzeni jest miejsce dla człowieka. Pierwszą prelegentką była Ania Kalinowska – doktorantka na Uniwersytecie SWPS. Jest pomysłodawczynią projektu od A do końca Internetu, prowadzi swój własny projekt badawczy, wielokrotnie występowała na konferencjach branżowych. Podczas 150 minut dookoła Internetu opowiedziała
o wpływie Techologii Self na naszą codzienność.

 

Następnie nadszedł czas na debatę o tym jak „robić Internety”. Do udziału w panelu zaprosiliśmy trzy skrajne osobowości:

Piotra Stohnija – managera, trenera i redaktora łączącego perspektywę marketingową i HR-ową. Specjalistę od Real-time Marketingu. Z jego tekstami można zapoznać się na łamach Harvard Business Review Polska, Marketer+ i Nowej Sprzedaży.

Aleksandrę Dejnarowicz – trenerkę Social Media, która od ponad 6 lat pasjonuje się światem mediów społecznościowych. Organizatrokę kapitalnych wieczorów z Social Media nad Wisłą. Obecnie współpracującą z Zepter International.

Macieja Motylskiego – kiedyś dziennikarza, dziś tzw. człowieka od Facebooka z doświadczeniem w sektorach B2B i B2C. Fana nowych technologii i entuzjasta startupów. Antyfana topornych, kanciastych formatów reklamowych i „robienia internetów”. Obecnie PR&Marketing Lead w firmie informatycznej. Reprezentanta Studenckiego Forum BCC

 

O miłą atmosferę podczas przerwy zatroszczła się Agencja Interaktywna CreativeHarders. A wszystko wydarzyło się w Campus Warsaw na warszawskiej Pradze.