Region: Warszawa
Logo
Logo
Region: Warszawa

Partnerzy

Partnerzy strategiczni

Partnerzy

Elegancki Mężczyzna

Eleganckimężczyzna.pl to firma oferująca szeroki wybór akcesoriów męskich w stylu casual, smart casual i oficjalnym. W ofercie znajdą Państwo produkty zarówno producentów krajowych jak i zagranicznych. Celem firmy jest stworzenie możliwości wyboru wszystkich akcesoriów męskich w jednym miejscu.

Grupa PZU

Grupa Kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Jako spadkobierca ponad 200-letniej tradycji, PZU od wielu lat zapewnia kompleksową ochronę ubezpieczeniową we wszystkich najważniejszych dziedzinach życia prywatnego, publicznego i gospodarczego. Oprócz działalności ubezpieczeniowej Grupa PZU prowadzi także działalność w zakresie zarządzania otwartym funduszem emerytalnym, funduszami inwestycyjnymi i programami oszczędnościowymi.

Nazwa.pl

nazwa.pl od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, dzięki którym już ponad pół miliona użytkowników zaistniało w sieci. Oferowane przez firmę domeny internetowe, hosting, sklepy i niezawodna poczta pozwalają na rozwój polskiego sektora MSP oraz jego ciągły wzrost.

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego to najstarszy Wydział Zarządzania w tej części Europy. Ponad 7 tysięcy studentów na kierunkach Zarządzanie oraz Finanse, Rachunkowość i Ubezpieczenia. Wysoka jakość kształcenia i prostudencka atmosfera studiowania.

Onepress

Onepress (książki dla biznesu) — w ciągu 3 lat od wprowadzenia marki na rynek Onepress stał się liderem w sektorze poradników dla biznesu i książki ekonomicznej. 700 wydanych tytułów, kierowanych do menedżerów i właścicieli firm, często trafia na listy bestsellerów polskich księgarń i sieci handlowych. To w ramach Onepress wydano książki takich autorów jak Kevin Hogan, Philip Kotler czy Joe Vitale. W ramach tej marki Helion publikuje w Polsce najlepsze książki wydawnictwa Harvard Business Press.

Partnerzy medialni